Case

Nettavisen med julealbum på nett

Nettavisen kjører i år en forsiktig test med betaling på nett, og lanserer julemagasin for familier - med Partikkel som betalingsløsning. Det er første gang på 20 år at Nettavisen lanserer et betalingsprodukt. Les mer

Popeye for Moods of Norway

I november lanserte Moods of Norway sin første kolleksjon med Popeye-trykk. Dette gjorde de i samarbeid med Bulls Press og Turbo Kommunikasjon. Popeye er bedre kjent som Skipper’n i Norge og er en amerikansk tegneseriefigur som ble skapt av Elzie Crisler Segar i 1929. Skipper’n blir som regel fremstilt som en middelaldrende sjømann i matrosdress med muskuløse, ballongformede underarmer med tatoveringer. Les mer

Bulls leverer komplett innhold til kryssord og sudoku-magasiner

Vi har en kompetent redaksjon som kan levere skreddersøm og ferdig innhold etter ønske. Vi har levert innhold til Schibsted´s kryssordmagasin og leverer også innhold til Besteselgerforlagets kryssordmagasin og hefte med sudokuoppgaver. Les mer

Bulls Press leverer hjernetrim til Media Norge

I høst lanserte Fædrelandsvennen, Stavanger Aftenblad, Bergens Tidende og Adresseavisen sitt nye magasin. De fire regionavisene kjører et felles magasinprosjekt, med halvparten felles innhold og felles annonsesalg. Bulls Press leverer tre sider hjernetrim til Media Norges nye magasiner. Sidene leveres ferdig ombrukket, og brukes felles av alle regionavisene. Les mer

Bulls Licensing og KappAhl med unikt samarbeid

KappAhl lanserer en unik kollektion med inspirasjon fra E L James suksessbok Fifty Shades Of Grey med over 80 millioner solgte bøker. Bak avtalen står Bulls Licensing som representerer forfatteren E L James och Fifty Shades of Grey i Norden. Les mer